Založ si blog

V pondelok som odpísal šéfa….

Sľúbil som mu pred troma týždňami že istú úlohu prevezmem ale nakoniec som tak v pondelok nespravil. Namiesto toho som mu začal vysvetľovať že to nie je také ľahké ako si predstavuje…Mrzí ma to….
Ale zato som spravil viacero chýb:-)

  1. Prišiel som v pondelok ráno do práce a až v práci som sa začal orientovať do čoho tento týždeň pichnem….chyba..mal som tak spraviť v nedeľu večer
  2. Minulý piatok som si narýchlo nespísal čo všetko mám rozrobené- projekty, úlohy
  3. Vedel som že mi šéf zavolá ale nepripravil som si kvalitné argumenty – rozumej výhovorky
  4. Šéfovy sa predsa nehovorí nie…..Alebo áno?

Takže teraz rozmýšľam ako si to vyžehliť….
Nevadí skúsim to dohnať…aspoň viem kde som spravil chybu nie?..
SM Frisky

zelenskyj, summit, švajčiarsko, ukrajina,

Zelenskyj: Keby Rusko malo záujem o mier, nebola by žiadna vojna

15.06.2024 20:45, aktualizované: 21:35

Na mierovom summite o Ukrajine vo Švajčiarsku sa zúčastňuje viac ako 90 krajín a osem medzinárodných organizácií.

francúzsko, Protest, krajná pravica

Desaťtisíce Francúzov protestovali proti krajnej pravici, môže vyhrať predčasné voľby

15.06.2024 19:53

Francúzsky prezident Macron vyhlásil predčasné voľby po neúspechu svojho centristického tábora v minulotýždňových eurovoľbách.

žilina, polícia,

Otrasný nález. V meste Rajec našli bezvládne telo novorodenca

15.06.2024 19:14, aktualizované: 20:20

Stať sa tak malo vedľa materskej škôlky.

Peter Pellegrini, inaugurácia

Bude Pellegrini nadstranícky? Bude z neho skôr Gašparovič než Kováč, hovoria odborníci. Podporu koalície ešte bude potrebovať

15.06.2024 19:00

Politológovia nepredpokladajú, že sa Pellegrini voči vláde bude vymedzovať. Podporu koalície ešte bude potrebovať pri prípadnej opätovnej kandidatúre. Môže však prekvapiť.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 2051x
Priemerná čítanosť článkov: 2051x

Autor blogu

Kategórie

Archív

Odkazy